25 Temmuz 2013 Perşembe

YENİCE'DEN SELAMLAR


Bu hafta raporluyum ve yazlıkta dinlenerek zamanımı geçiriyorum sevgili annem hastabakıcı görevini üstlendi gene her hastalığımda olduğu gibi:) Allah başımdan eksik etmesin onu, kendisi hem hasta kaprisini çekmekle hem de bilumum yemek, temizlik vs. işlerle meşgul olmakta, ara sıra sabah kalktığımda kaprislerim yüzünden beni terk etmiş korkusu yaşasam da, ana yüreği işte sanıyorum son dakika kararını değiştiriyor ve ilk otobüse atlayıp gitmekten vazgeçiyor:)
 
Sanıyorum pazara kadar dayanacak, zaten her zaman söyler ben de evliya sabrı var, rahmetli annem bana hamileyken bütün evliyaları dolaşmış ben o yüzden bu kadar sabırlıyım der durur:) ben de katılıyorum onun bu sözlerine...
 
Pazartesi bir operasyon geçirdim, o nedenle de yazlıkta dinleniyorum, neden yazlıkta derseniz burada açıkçası daha sakin geçeceğini biliyorum, İstanbul'da olsam hem evde böyle dinlenemem hem de gelen giden olur o yüzden burası daha sakin. Ama çok sıcak, bir de tabi herkes havuza girip duruyor ben de mahsun mahsun onlara bakıp bakıp duruyorum, bu sıcakta napim internete giriyorum yatıyorum kalkıyorum en fazla güneşleniyorum. Tabi bu kadar hareketsiz olmaya alışık olmadığım için de sıkılıyorum.
 
Keşke boyalarım, elişlerim falan olsaydı en azından çok halim yok birşey yapmaya ama belki onlarla oyalanırdım. Ama bir post yazıp sizlerin bloglarını gezeceğim, çalışırken fazlaca vakit bulamıyordum en azından biraz gözüm gönlüm açılır.
 
Bu arada bu yaştan sonra bir de face açtım kendime aynı isimle ama valla nasıl girersiniz girmek istediğinizde bilemiyorum. Kendimi aradığımda sanki çıkmıyor gibi:) bir de siz deneyin "funda craft" diye, izlemek isterseniz arada girersiniz. ileride sadece kendimi bloga, elişlerine ve face'e verdiğimde daha çok vakit ayırmayı ümit ediyorum ama bakalım:) iyi kötü çözdünüz beni zaten bugün böyle diyorum ama yarın ne olur bilemiyorum. Evdeki hesap hiç çarşıya uymuyor:)
 
Kalın sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız ve desteğiniz için teşekkür ederim
yorumlarınıza elimden geldiğince en kısa zamanda cevap vereceğim