11 Haziran 2012 Pazartesi

UZUN BİR ARADAN SONRA TEKRAR MERHABA,

Sevgili takipçilerim, pek muhterem blogger arkadaşlarım:) epey bir süredir birşeyler koyamadım bloğuma farkındayım. Biliyorum biliyorum iki günde bir birşeyler yazacağıma dair size ilk yazılarımdan birinde söylemiştim, ama kazın ayağının pek de öyle olmadığını acemi bir blogger olarak bendeniz de görmüş bulunmaktayım:) Lakin bi sorun neden yazamadım diye, birincisi benim de sınavlarım vardı, hayırdır liseli öğrenci gibi ne sınavı diyeceksiniz ama inat ettim bu yaştan sonra (hiiçç heveslenmeyin yaşımı asla söylemeyeceğim, söylesem zaten profilimde yazardım):) ikinci bir üniversite daha okuyayım dedim, neye yarayacak bilmiyorum olmadı hobi odama asarım Avrupa Yakasındaki Burhan gibi:) Neyse ona birkaç gün çalışayım dedim, tabi zor oldu bütün bir yıl çalışmak yerine iki günde ders çalışınca bütün bilgiler havalarda uçuştu:) Ama bakalım son sınıfa geçip geçmediğimi hep birlikte göreceğiz, arkasından sevgili oğlumun üniversite sınavının stresi zaten devam ediyordu, son haftalarda iyice azıttım, etraftan bilimum sınav duaları toplamaktı, devamlı kahkahalar atmaktı, ara sıra esip gürlemekti derken, sanıyorum sınav sonrası terapiye gitmeye başlayacağım Zaten geriye okunmuş pirinçle, Ethem Dede'ye 40 göbek atma işi kaldı:) Gülün gülün beni ancak bu sınav stresini yaşayanlarınız anlar:) Eşim de oğlum da çift karaktere büründüğümü söylüyorlar, oğlum da bütün bir yıl ders çalışmayıp son dakikaya bıraktığım için bana "Sen şimdi bu kadar çalışmayla sınıf mı geçeceksin? Yok efendim bu kadar çalışmayla sınıfta kalacaksın, bütün emeklerimiz boşa gidecek" diye söylenip durdu şakacıktan,  ama dur ya ben bunları bir yerden hatırlıyorum, aman Allah'ım oğlum beni kendi silahımla vuruyor. Geçmem lazım onların diline düşmemek için mutlaka son sınıfa geçmem gerek, hatta belki de kapak olsun onlara diye master yapmam gerek, içinizden oğluma dua edecek hayır sahipleri varsa, araya beni de katsın lütfen:)

Oğlumun bu haftasonu ve önümüzdeki haftasonu diğer sınavları var, ee haliyle bizim de biraz, yok yok biraz değil acaip fazla bir stresimiz var. Hayırlısı ile inşallah iyi bir devlet üniversitesini ve istediği bölümü kazanırsa, ben de bu stresten çıkıp kendime gelirim ve birsürü boyama  yaparım diyorum. Yani maruzatım kayda değer değil mi arkadaşlar:)

Iphone ile NokiaN8 ile ve fotoğraf makinası ile çekilmiş olarak 3 farklı makinayla çekilmiş şeklinde koyacağım resimleri, bakalım en güzeli hangisiyle çekilmiş... Yan çıkanlar ıphone ile çekilenler galiba en net çıkanı da onlar, Yan çıkanları beceremedim valla, nedenini de bilemediğim için öyle kaldı, bu arada oğlum laptopa el koymak için oflayıp pofluyor, neymiş efendim yan çıksa ne olurmuş, öyle de anlaşılıyormuş, işim uzadı ya, napim ben Başak burcuyum, gerçi o da başak ama hiç alakamız yok, düzgün olmuş olmamış, içine sinmiş sinmemiş ne biçim başak bu çocuk yaaa...

Şimdi bazıları bitmiş bazıları da bir iki ufak eksiği olan (son kat boyası, verniği vs.) birkaç ürünü sizlere takdim ediyorum ve hepinize gönlümden kopan kocamannn sevgimi yolluyorum.









20 yorum:

  1. bloguna ara ara uğrayanlardan olma lütfen. evet mazeretin geçerli, ama bu kadar güzel çalışmaları paylaşmanı isterim sık sık, çünkü çok beğendim hepsini:)) eline sağlık.
    oğluna da, sana da kolaylıklar diliyorum. başarılar diliyorum:) dualarımız sizinle:)

    senin azmine de hayran kaldım:) yürekten kutluyorum, bu kararından dolayı:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Wavvv.. İyi ki gelmişim buraya. Nefes kesici şeyler gördüm. Ve hemen pintereste pinledim. Elleriniz dert görmesin. Ben buradayım

    YanıtlaSil
  3. çok güzel kazandırmışsın valla

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. sevgili Asortik, yorumun beni nasıl mutlu etti anlatamam, böyle güzel şeyler duyunca insan daha da keyiflenip birşeyler yapmak istiyor. Çok teşekkür ederim, elimden geldiğince daha sık uğrayacağım canım sağol...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Gülsüm,

    Ben de acaba benim bloğa da uğrar mısın diyordum, nihayet geldin, hoşgeldin:) yorumun beni çok mutlu etti, bugün seni mutlaka ziyaret edeceğim...sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Trendydolap, hem yorumun hem ziyaretin için teşekkür ederim..Seni de en kısa zamanda ziyaret etmek isterim.. Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Funda oğluna ve sana başarılar diliyorum.Yaptıklarına bayıldım baykuş harika olmuş ellerine sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Mehtap, teşekkür ederim, beğendiğine çok sevindim, sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Evet en iyileri i-phone sanırım. Bahane geçerli diyeceğim ama bahane değil ki, net bir şekilde sebep seninki! 2. üniversite.. Oğlun da sınava giriyor bu yıl.. Helal olsun ne diyeyim.. Hayır o kadar iyi ki düşün aşağıdaki mükemmel işlerden sözedemedim hala :)
    şu dekupajlı olanlar var ya.. Hani üstünde vintage resimler olan.. Özellikle ona ba-yıl-dım! diğeri de çok güzel ama...


    decodeniquo.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Şekercim, yorumlar duruyor olduğu yerde ya :))
    Her yorumun altına cevap yazmak için yorum ayarlarında "gömülü" yü işaretleyeceksin :)

    Ne cici şeyler yapmışsın böyle, benim uydur kaydırlar gölgede kalıyorlar :))

    YanıtlaSil
  11. Çok güzeller hepsi. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba Decodeniquo, güzel sözlerin için çok teşekkür ederim, çok mutlu ettin beni:) senin beğendiğin kutu aslında tam bitmedi, şimdi içini siyaha boyadım daha da gösterişli oldu, bir de kurdeleli etiket koyup vernikleyince daha güzel olur diye düşünüyorum, ama ben tez canlı olduğum için o haliyle hemen koyuverdim...

    YanıtlaSil
  13. Selam Banuca'm:) valla sen de benim nöbetçi Bilgi İşlem Müdürü gibi oldun:) Her yorumun altında yorumu cevapla oluyordu önceden, şimdi en alta yazmak zorunda kalıyorum...

    Bu arada valla kendi yaptıklarına öyle uydur kaydır deme ben senden ne kadar çok feyz alıyorum bilin mi?:)

    YanıtlaSil
  14. Merhaba Özlem Turan, sizlerden böyle güzel yorumlar almak beni çok mutlu ediyor ve kamçılıyor bir tek yarın öğleden sonram kaldı işbaşı yapmadan önce birşeyler daha yapıp koymak istiyorum bakalım:)sevgiler

    YanıtlaSil
  15. çok şirin bunlaaar, özellikle fırfırlı pembe dergiliği beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba evimbenimatölyem, bloğuma hoşgeldin, beğendiğine çok sevindim, çocuklara ya da genç kızlara birşeyler yapmak bana da çok keyif veriyor, o kadar çok cicili bicili şeyler yapıyorsun ki..

      Sil
  16. Benim oğlum da 16 haziran sınavcısıydı:)Ben de epeydir salavatlar dualar falan okuyorum. Hoş inançlı biriyim ama biraz da utanıyorum okurken, sen yat yat, başın sıkışınca duaya dur. Oğlum sağolsun biraz rahat bir tip olarak öğrenim hayatını şu aşamaya kadar getirdi. Bundan sonrasında ne hoca-veli ilişkisi var, ne oğlum dersine çalış replikleri. Kendi başlarınalar. Sınav günü eşimle gölge bir duvar dibinde diğer velilerle beraber bekliyoruz. Az sayıda bank var, kadınlar dip dibe oturmuşlar. Derken ayakta bekleştiğimiz yere, biraz da neredeyse bizi yan tarafa itekleyerek, Afyon'un büyük devlet dairelerinin birinin müdürü ailesiyle beraber geldi. Adamın elinde bir bahtaniye duvarın dibine serdi, eşini ve eşinin kardeşiyle kocası olduklarını öğrendiğim birilerini oturttu. Termosları, çay bardakları, çekirdekleri, meyveleriyle tam takım piknik tiplerdi. Tipleri de pikniğe yakındı ya konumuz bedensel mevzular değil:) Sanki evlerinin salonundaymış gibi rahattılar. Sohbetlerini etraftaki kimseden kıskanmadan konuştular. Öyle ki, adamın kurum içindeki atama-atanamama-yükselememe-emekliye ayrılma ihtimali gibi şeyleri bile konuştular. Sanki bizim bu mevzulardan ders çıkarmamız lazım. Kadınlar bildiğin, mahalle fırınında dedikodu yapan köylü kadınları, adamlar bildiğin mahallenin bakkalı, semtin kasabı.. Kimseyi aşağılamak değil derdim. Benim ailemde de sevdiğim insanlar var bunlar gibi. Ama sebebini birazdan anlatacağım bu tanıtımın. Neyse, sınav sona erip çocukları beklemek üzere çıkış kapısına yöneldiğimizde, bunların grup da dağıldı. Piknik pozisyonunda müdürün hanım kaldı tek, diğerleri eve gelen misafirmiş, orada ağırlamışlar (bunu da konuşmalarından anladım). O gün zaten biraz rüzgar vardı. Kadın yanındaki gazetelere bile sahip olmadı, ya da olamadı, etrafa uçuştu gittiler. Çevreyi kirlettiğini bile düşünmedi. İş bu kadınceğiz, 3 tane pırıl pırıl evlat yetiştirebilmiş. 2si öğretmen olmuşlar, 3. yani sınavdaki de anadolu lisesi mi, öğretmen lisesi mi ne hırstan unuttuğum bir okulu bitirmiş. İlk puanı çok yüksekmiş. Şimdi, yanındaki gazeteye sahip olamayan bu kadını ben kıskanmayayım da ne yapayım? Sonuçta insanım yani. Benim oğlum da son derece terbiyeli, duyarlı, hümanist, kaliteli, iyi aile terbiyesi almış, hiç bir ortamda biziveya kendini düşürmeyecek bir çocuktur, Allah için. Bu çocuğun tek negatif yanı hırs veremedik. İyilik, güzellik, cömertlik, akla gelebilecek her türlü iyi insan meziyeti verince, çocuk yarışmayı, hırslı olmayı, öne geçmeyi, gözüaçık olmayı kavrayamadı zaar. Naapalım, anne olmak böyle bir duygu işte. İnsana, kendi kendisinden nefret edebileceği duygulara da sahip olduğunu, acımasızca, bir anda gösterebiliyor:) O gün kendi kendimle savaştım, kendi yüzüme tükürdüm, hırsımdan ağladım. Çok şükür aklı, fikri, bedeni ve beyni sağlam, temeli sağlam bir evladım var. Çürük olan bu ülkenin eğitim sistemi. Şunu şuraya yazdım ya, itiraf ettim ya, içim ısındı valla. Ruhumu kirleten bir duygudan kurtuldum mu ne? Gidip oğluma sarılayım ve dualara devam edeyim. Allah sizin evladınıza da hayırlı okullar nasip etsin. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  17. Merhaba Nurtenbeğendi, ne güzel yazmışsın, duygularını ne güzel dile getirmişsin, senin satırlarını okurken, kendi evladında bahsettiğin tüm meziyetlerin benim evladımda da olduğunu çok net görebildim. Samimiyetin ve içtenliğin için gerçekten teşekkür ederim. Benim oğlum da seninki gibi rahat bir çocuk. Anne baba olarak biz çok daha fazla kastırıyoruz bunun da farkındayım. Cumartesi günü sınavda oğlumuzu beklerken eşim birden bire rahatsızlandı, aklımı kaybediyorum zannettim. Sanıyorum spazım tarzı birşey geçirdi, stresten diyip geçiştirdi. O an aklımdan binlerce düşünce geçti, ambulans var mı buralarda, bir koşu gitsem hemşire, doktor bulabilir miyim? diye... Sonra dedim ki, Allah korusun eşim oğlumun üniversiteyi girebildiğini ya göremezse... Ne kıymeti olacaktı ki bu sınavı kazanmasının?O sınavdan çık, öbürüne gir, hala üzerimizden bir yük kalkmadı ki, haftaya gene başka bir sınav. oğlumun resmen suratı karardı inan bana...O sınavda başarılı olmaları ya da başarısız olmaları onların zeki, akıllı ya da daha az zeki olup olmamalarının net bir kanıtı değil açıkçası. Nice üniversite mezunlarını da görüyoruz etrafımızda, bunun gibi olacaksa ne kıymeti var dediğimiz insanlar dolu çevremizde. Ama ne yazık ki, gerçek olan birşey de bu üniversite mezuniyetinin iş hayatında ve özel hayatta en belirgin kriter olduğu. Bazen etrafımdaki insanların çocuklarına bakıyorum ve Allah'a şükrediyorum, ne kadar değerli, insan gibi insan, dürüst, namuslu, haramdan kaçınan, saygılı bir evladımız var diye. Oğlumuz ne bize ne de etrafındaki insanlara hiçbir zaman saygısız davranmamıştır. Herkes bize harika bir evlat yetiştirmişsiniz diyor, bunun grurunu yaşamak herşeyden daha önemli.Seni çok iyi anlayabiliyorum. Belki birilerinin yakini olmadıkları için hayat çocuklarımıza daha zor gelecek, ama erdemli bir insan yetiştirebilmek bunların hepsinin üstünde. Ne yapalım varsın hırslı olmasınlar, varsın gözü açık olmasınlar. Ne güzel ki, birbirinden değerli meziyetlere sahip evlatlar yetiştirmişiz. Sen de kendini üzme, kendine bu kadar haksızlık yapma. Ne harika bir çocuk yetiştirmişsin canım benim. Asıl kıskanılacak çocuklar bizim evlatlarımız, dön bir bak etrafa bu kadar meziyete sahip kaç birey bulabiliriz etrafımızda... Umarım her ikisi de çok iyi üniversitelerde, gönlünce istedikleri bölümü kazanırlar ve başarıyla bitirirler. Hem seneye daha da olgunlaşmış, birşeylerin farkına varmış olacaklar diye düşün. Herkes aynı değil ki. Hayırlı haberlerini paylaşırsan çok sevinirim. Evladına da başarılar diliyorum. Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  18. Ellerine sağlık bayıldım bu dosyalıklarına :D Diğer ürünlerin gibi bunlar da süper olmuşlar. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Böyle güzel şeyler duymak beni çok mutlu ediyor gerçekten. Şu elimdeki ham objeleri bitirir bitirmez, senden alacağım birsürü ham objeler var. Şimdi hobi odam öyle dolu ki:) hala düzenleyip resmini çekeceğim...

      Sil

yorumlarınız ve desteğiniz için teşekkür ederim
yorumlarınıza elimden geldiğince en kısa zamanda cevap vereceğim