17 Haziran 2012 Pazar

TÜM BABALARIN BABALAR GÜNÜ KUTLU OLSUN

Gün bitmeden ben de Babalar Günü'nü kutlamak istiyorum tüm babaların ve baba olacakların. Hepsine uzun, sağlıklı bir yaşam diliyorum, yaşı ilerlemiş olan dedelerin de torunlarıyla ve evlatlarıyla birlikte nice mutlu sofralarda ve günlerde buluşmalarını diliyorum. Ahirete intikal edenlere de buradan rahmet diliyorum, nurlar içinde yatsın hepsi.

Ben babamı kaybedeli tam 8 sene oldu, insanın babasını mezarında ziyaret etmesi, onun elini öpememesi ve sımsıcak bir şekilde sarılamamasının ne büyük acı olduğunu babasını kaybetmiş herkes gibi ben de büyük bir hüzünle hissediyorum. Dün ailemle birlikte babamı kabristanda ziyaret edip, mezarındaki otları temizleyip, üzerinde örtülü toprakta yetişmiş olan gülleri sulayıp, mermerini temizledik hep birlikte, sevgili eşim mezar taşında babamın o çok sevdiğimiz gülümseyen yüzünün fotoğrafını yaptırmıştı, evlendiğimiz gün çekilen bir fotoğraftı, sanki yanımızdaymış gibi gözlerinin içine baktım sevgi ve özlemle. Anneler gününde yazdığım bloğumun ilk yazısında annemin hayatta olmasından dolayı nasıl coşkuyla yazıyı bir çırpıda yazmıştım ama bu yazıyı yazmak çok daha zor geldi inanın...

Babamla diğer kardeşlerimle beraber ne kadar güzel bir ilişkimiz vardı. Harika bir babaydı, çocuklarına çok düşkündü hepimizin babası gibi. Mükemmel bir insandı, bunu sadece babam olduğu için yazmıyorum, zira onu tanıyan herkes onun için o kadar güzel şeyler söyledi ki vefatından sonra herkes onunla ilgili o kadar belirleyici ve etkileyeceği şeyler anlattı ki, bir kez daha öyle bir babaya ve eşe sahip olduğumuz için gururlandık. Bunun ne kadar güzel birşey olduğunu o zaman anladım. Herkes onun için güzel ifadeler kullanırken, bir kere bile incinmedik, hiç kalp kırmazdı, dosttu, bonkördü, kimse için kötü birşey söylemezdi şöyle iyiydi, böyle iyiydi dediklerinde bunlar acımızı biraz olsun hafifletmişti. Ama özlem hala devam ediyor ve edecek de....

Hala anneme giderken bançede ekip biçerken, kafasını kaldırıp neşeyle "Hanım koş koş bak çocuklar geliyor" diye seslenişini ve o gözlerindeki parıltıyı hatırlıyorum. Sanki bahçenin bir kenarından çıkıp gelecekmiş gibi...

Nurlar içinde yat babacığım, mekanın cennet olsun. Çünkü sen harika bir insansın. Seni çok seviyorum canım babam....

11 yorum:

  1. HERKEZİN DE CANIM KUTLARIM.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bloguna bir göz attım muhteşem resimler ve tarifler gördüm... Anlatımların harika, her tarifin de püf noktası var, daha ne isteyelim, ziyaretin için teşekkürler....

      Sil
  2. Ağlattın beni arkadaşım. Allah anneciğini başınızdan eksik etmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım duygularım ne ise onu yazmaya çalıştım elimden geldiğince, sen okurken ağladın, ben de yazarken...

      Annem için ilettiğin dileğin için de teşekkür ederim. Amin inşallah Allah anne-babalarımıza uzun, sağlıklı bir ömür versin....

      Sil
  3. Babalar gunu yazin icime isledi ve beni aglatti. Ne kadar ozlemisim onu ve sizleri gercekten, hele bir de boyle uzakta olunca... Yuregine saglik.

    Uzaktaki kardes

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kardeşim, onu özlememek mümkün mü? Dayanabilsem kimbilir kaç satır daha yazabilirdim. Bizler de seni çok özledik, umarım en kısa zamanda bu hasretlik biter... Yaşam o kadar çabuk akıp geçiyor ki, tüketmeden birlikte yaşabilmek dileğiyle...seni çok ama çok seviyor ve kucaklıyorum...

      Sil
  4. SAĞOL CANIM.
    DAİMA BEKLERİM...

    YanıtlaSil
  5. Canım ağlattın beni, Allah annene ve tüm sevdiklerine uzun ömür versin inşallah...Çok güzel bir yazı olmuş.SEvgilerle..

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Sevgili Adsız,

    Dileklerine Amin diyorum canım, Allah hepimizin ailesine bizlerle beraber sağlık, uzun ömür versin inşallah ki, doya doya birlikte olabilelim. Yazıyı beğendiğine çok sevindim... sevgilerimi yolluyorum...

    YanıtlaSil

yorumlarınız ve desteğiniz için teşekkür ederim
yorumlarınıza elimden geldiğince en kısa zamanda cevap vereceğim