22 Mayıs 2012 Salı

KALMASIN ALAMANYA YOLCULARI:)

Merhabalar herkese,
Birkaç gündür sizlere birşey yazamıyordum, evde bir tane laptop olunca 3 kişi paylaşmaya çalışıyoruz ee tabi biraz zor oluyor, kapanın elinde kaldığı için de ben sızıp koltukta kalıyorum (yakin arkadaşlarım bunu okuyorlarsa gülüyorlardır şimdi, çünkü akşamları koltukta sızıp kalmam pek bilinen birşeydir):) Neyse birkaç haftadır elimde sürüklenen ve hatta acaba bu işler biter mi diye kastırıp durduğum hediyeler sonunda bugün Alamanya'ya uçtular. İyi günlerde, güzel günlerde kullanılması dileğiyle diyorum ve sizlere çok iyi çekemediğim resimlerini iletiyorum. Artık bundan sonra oğlumun cep telefonuyla çektireceğim, belki oradan daha güzel çıkar resimler, valla bizzat kendileri daha güzeller, yani kendim yaptım diye söylemiyorum yanlış anlaşılmasın:)















4 yorum:

  1. Oooo.... ne güzellikler bunlar böyle Fundacııım... Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Banucum teşekkür ederim canım, ben de kaç gündür nerelerdesin diyordum:) Beğendiğine sevindim canım, hep yazı hep yazı olmuyor, arada gözünüzü gönlünüzü de açayım dedim:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba funda yaptıklarının hepsi çok güzel ellerine sağlık çatlatma tepsi çok başarılı olmuş ben bu teknikten çok korkuyorum her zaman aynı sonucu alamıyorsun.Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Mehtap, yorumuna ancak cevap yazabiliyorum. Adsl'imizi değiştirdik, biraz sorun yaşadık bugün akşam ancak kullanabildik. Beğenin için teşekkür ederim, o tepsiyi ben de çok sevdim, çatlatma dediğin gibi her seferinde başarılı olmuyor.

    YanıtlaSil

yorumlarınız ve desteğiniz için teşekkür ederim
yorumlarınıza elimden geldiğince en kısa zamanda cevap vereceğim