16 Mayıs 2012 Çarşamba

HOBİCİLİK VE BLOGER'LIK ZOR ZANAATMIŞ:)

İster ev hanımı olalım, ister dışarıda çalışan birileri olalım hepimizin zaman zaman kafamızı dağıtmaya ihtiyacımız var. Kimi zaman gezip tozarak, kimi zaman hobilerimizle uğraşarak, kimi zaman da ev işleriyle kafamızı dağıtmaya çalışırız. Fakat bazen o kadar yorgun oluruz ki, elimizi kaldıracak halimiz kalmaz, oysa ki kafamızın içinden biz hobicilerin neler neler geçer:) Hele benim gibi biriyseniz kafanızda kırk tane proje dolaşır, hepsi de birbirine karışır:) Ne düşündüklerinizi yapmaya vakit bulabilirsiniz ne de yorgunluğunuz geçer. Zira o projeleri kafanızdan geçirirken bile yorulursunuz sonra da hiçbir şey yapamadan yorgunluktan sızar ve uyursunuz...

Ama kim ne derse desin bence herkesin keyif aldığı birşeylerle uğraşması gerekir. Ben bir bakmışsınız ahşap boyamışım, bir bakmışsınız dikişe merak salmışım, bir başka gün de almış keçeleri elime çeşit çeşit objeler yapmışım. Yani sağım solum hiç belli olmaz. O anda zihni sinir projelerimden hangisi ortaya çıkmışsa, onu yapmaya başlamışım. Fakat bu arada da birsürü yarım işim olmuş. Valla hepimizin de dediği gibi 24 saat bana yetmiyor, vaktim olsa neler neler yaparım:) Ha ha hahay.... Ama şimdi buraya da birşeyler koymak lazım. O kadar blog açmaya kalkmışız, sizi daha böyle uzuuunn uzunnnn yazılarla ne kadar oyalayabilirim ki:)

Neyse, önce söz verdiğim iki şeyi mutlaka yapmalıyım, ama sadece söz verdiğim için değil ben de çok keyif almaya başladım. Birincisi yorum bırakan herkese mutlaka cevap yazacağım demiştim, bunu vakit geçirmeden yapmaya çalışacağım, diğeri de hergün ya da iki günde bir bloga birşeyler ekleyeceğim. Lakin daha önce de belirttiğim gibi bilgilerim çok eksik, bugün bloger ile ilgili dökümanları çıkartmıştım onları okuyup, anlamaya çalışacağım:) Yanlız takip ettiklerimde bir problem var, ön sayfada göremiyorum, arka kısımda ise aynı blogun neredeyse son üç yazısı var, o problemi çözmeliyim. Banucam galiba ben seni hala ekleyemedim. Arka tarafta eklenenleri Aslı'ya bildirmiştim ama tamamı eklenememiş. Bi el atsan da bana bunu da söylesen ne güzel olur:) Bu arada sevgili Aslı da benden bıktı ve iki günde kaçıp Ankara'ya gitti. Aslı dön evine ne olur:) Valla bu işi oturttuktan sonra sana sarmayacağım, söz....

Birazdan becerebilirsem yeni bir başlık koyup, resim eklemeyi deneyeceğim söz vermiyeyim, becerebilirsem dedim... Yoksa Aslı'yı beklemek zorundayım, üzgünüm....

Aslı sen bu satırları okurken ben uğraşıyor olacağım kim bilir gece yarısı kaça kadar, üstelik yarın işe de gitmem lazım, bu akşam bitirmem gereken boyamalar da var... yeterince duygu sömürüsü yapabildim mi? Okuduysan cevap ver:)



6 yorum:

  1. Şekerim, önce kendi bloguna giriş yap, sonra benim bloga gir, en altta izleyicilerim var, orada "Bu siteye katılın" var, tıkla ona , açılan pencerede "bu blogu izle" ye bas, oldu bitti :))

    YanıtlaSil
  2. Ya Banucam valla seviyorum seni ya:)biraz önce
    senin blogdaydım ne ara
    yazdın artık bu geceyi bitirmişsindir diye düşündüydüm...
    Tamam arkadaşım sen ne diyorsan ben uyguluyorum zaten:)
    Sağol yardımların için,bunları unutmayacağımdan emin olabilirsin...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blog dünyasına hoş geldiniz ben de çok yeniyim sizin yaşadığınız heyecanları bende yaşadım.Zamanla her şey yerine oturuyor ve çok zevk almaya başlıyorsunuz.Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Blog dünyasına hoş geldiniz. :)

    Güzel paylaşımlar dileği ile...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Mehtap Kaya,

    Teşekkür ederim, sizlerden gelen yorumlar beni çok mutlu ediyor
    gerçekten. Bir tarafından ben de daldım işte bu blog dünyasına,
    ayrıca laf aramızda haftasonu tavuklu, horozlu yaptığınız objeyi
    gördüm, muhteşemdi, elimle tellere dokunayım dedim ama ı ıh:)
    meğer tel değil boyaymış. Ellerinize sağlık bu arada...

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Hobi Vakti,
    Sıcak karşılama için çok teşekkür
    ederim. Vallahi birçoğunuzu o kadar
    iyi tanıyorum ki, uzun zamandır
    sizleri takip ediyorum çünkü. Takip
    ettiğim arkadaşların da bloğuma gelip yorum bırakmaları beni
    gerçekten çok mutlu ediyor.

    Sevgilerimi gönderiyorum hepinize
    ben de..

    YanıtlaSil

yorumlarınız ve desteğiniz için teşekkür ederim
yorumlarınıza elimden geldiğince en kısa zamanda cevap vereceğim