14 Mayıs 2012 Pazartesi


Herkese Merhaba

İlk blog yazımdan herkese merhaba, (Amanin inanamıyorum sonunda bu günleri de gördüm yaJ)

Uzun süreden beri birçoklarınızı izliyordum. Bu blog ne menem birşeymiş diyip duruyordum. Birbirini takip eden herkes birşeyler paylaşıyor. Birbirlerinin yaptıklarını yorumluyorlar, sevinçlerine, üzüntülerine ortak oluyorlar, ara sıra birlikte yiyip, içip, güzelleşiyorlarJ ben de blog sahibi olmak istiyorum artık diyerek iç geçiriyordum.  Sonunda bu isteğimi gerçekleştirdiğim için çok ama çok mutluyum. Ama oğlumun da dediği gibi gerçekten teknoloji özürlü olduğumu kabul ediyorumJ Yani bir cep telefonunu bile sadece telefonlaşmak hadi bilemedin arada sırada da mesajlaşmak için kullanan biri olarak bu işin üstesinden gelebilir miyim? Hep beraber göreceğiz… Her ne kadar birçok bloğu takip etmeme rağmen, “Adsız” olarak yorum yapmaya bile yeni yeni başladım. Yani blog olmayınca  sanki oraya yorum yazmak da ayıp olurmuş gibiJ Şimdi ben bu camiaya pek bi uzak olduğum için, yanlış bir şeyler yaparsam da bilenler beni uyarsınlar lütfen. Şimdiden yanlışlıklar yapabilirim diyerekten affınıza sığınıyorum. Ee blog aleminin de bir adeti, yolu yordamı vardır herhaldeJ Yanlışlıkla kimseyi kırmak da istemem, blog arkadaşğımızın uzun soluklu olması dileğiyle, hepinize sevgilerimi yolluyorum.

Ben birşeyin hayalini kurunca onu gerçekleştirmem o kadar uzun sürüyor ki, sonunda olunca ben bile inanamıyorumJ Madem bu kadar bekledik, bari Anneler gününe yetiştireyim de anlamlı bir günde bu blog yayın hayatına başlasın dedim.  Sağolsun sevgili arkadaşım Aslı, bu konuda bana çok destek verdi, eşim kendisine bir buçuk sene önce benim blog yapmayı istediğimden bahsetmiş, kendisi beni bu kadar süredir bekliyor, yani göz açıp kapayana kadar bu bir buçuk sene nasıl geçti bilemedim. Siz anlayın yani şimdi de bir haftadır kendisinin başının etini yiyorum yoğun işlerinden bana da vakit ayırıp şu bloğu yetiştirelim diye. Ona da buradan çok ama çok teşekkür ediyorum.  Muhtemelen bu işi öğrenene kadar daha da başının etini yemeğe devam edeceğim…

Ya arkadaşlarım bana çok konuştuğumu söylerlerdi de kondurmak istemezdim kendimeJ valla doğru herhalde, baksanıza giriş yazımı bile ne kadar uzun yazdım pehJ Bir de baktığım bloglarda böyle giriş yazısı da gördemedim diyebilirim acaba uçuk kaçık biri miyim ben? Aslında yazılmaz mı? Ay neyse yazdım gittiJ

Şimdi bu blog nasıl olacak derseniz, ben de çok emin değilim, birkaç ana başlık yaptım, belki ileride eklerim ya da çıkarırım, hergün bilemediniz iki günde bir girip birşeyler eklemek istiyorum, gönül bu neler neler ister de, ben alışana kadar bunu nasıl yaparım bilemem…Bir müddet idare ederseniz (gerçi benim müddet kavramım da pek bi değişiktir ama neyse) zaman içerisinde telafi etmeye çalışırım.

Ben yapılan yorumları da okumayı severim. Bana vereceğiniz en güzel hediye (tabi vermek isterseniz) değerli yorumlarınızı (dök içini rahatla) kısmına yazmanızJ Hepinizin yorumlarına mutlaka cevap yazacağım.

Bu vesile ile başta neşe kaynağım, bir tanem, çok sevdiğim biricik anneciğimin ve siz değerli annelerin, anne adaylarının Anneler Gününü buradan da kutluyor, kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum.  Annelerini kaybetmiş olan herkesin de annelerinin  nurlar içinde yatmasını dileyerek Rahmetle anıyorum…

Bu bloğu canım annem sana ithaf ediyorum, Anneler Gününe yetiştirmek istememdeki tek sebep buyduJ İyi ki varsın, birlikte sağlıklı, huzurlu, keyifli uzun yıllar geçirmemiz dileğiyle. “Canım annem seni çok seviyorum”.

Kalın sağlıcakla…
Fundacraft

10 yorum:

  1. hoşgeldiniz blog dünyasına o halde:)

    sevgilerle:))

    YanıtlaSil
  2. bu arada neden adsız çıktı anlamadım ben permaren;)

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin aramızaaaa :)
    Blog dünyası harika değil mi, insanı içine çekiveriyor işte böyle :)
    Hiç sıkılma, kısa zamanda usta bir blog yazarı olacağından eminim :)
    Görüşmek üzere, şimdilik sevgiyle kaaal :)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Banu ve Permaren, ilk yorumu sizlerden almak beni
    çok mutlu etti, Permaren
    senden özür dilerim ilk yorum seninmiş ama spam'e
    düşmüş, görmemişim-fakat
    çok mutlu oldum,seni de yakinen
    takip ediyorum zira.
    nedenini yarın anlarsın (süpriz) yorum ve üye sayısı, ziyaretçi
    sayısı falan bana çok heyecan veriyor acaba ben deli miyim?:)
    Yani bu blog bana acaip heyecan verdi. Herkes böyle miydi
    ilk başladığında yoksa ben mi tuhafım... Motive edici
    sözleriniz için çok teşekkür ederim...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Yok canım deli filan değilsin, gerçi bizler hobi delisiyiz ama o başka :))
    Üye sayın artacaktır, diğer blogları ziyaret ettikçe seni tanıyacaklardır, bak sonra yetişemiyorum yorumlara diye bağırınacaksın :))


    Rica: Yorum ayarlarına girip "kelime doğrulama"ya hayır dermisin lütfen :)

    YanıtlaSil
  6. İnşallah ben de senin gibi seveni ve takipçisi bol bir
    bloger olurum. Siz Türkler
    böyle diyorsunuz değil mi?:)
    Bu arada ricanı yerine getirdim Banu'cum. Yanlış yaptığım
    şeyleri söylerseniz yapmaya çalışırım, böylece
    sizlerden de birsürü şey
    öğrenmiş olurum yaşasın:)
    bu arada saat ayarını da bana söylesen nereden yapacağımı
    pek bi sevinirim. pcnin saat ayarı doğru ama sizlerin
    ve benim yazdığım yazıların ayarları gündüz saati çıkıyor
    anlamadım gitti...

    YanıtlaSil
  7. Kumanda paneli/Ayarlar/Dil ve Biçimlendirme den saat ayarını yapabilirsin...

    YanıtlaSil
  8. Banucam sen süpersin valla, ee ben böyle sorunlarımı arada yazayım sen de böyle beni yönlendir valla bu şekilde daha kolay öğrenirim. Söylediklerini dünden beri not almaya ve hemen uygulamaya başladım, bir tane blog defteri edineyim hemen unutmadan:)

    YanıtlaSil
  9. blog alemine hoş geldiniz...
    uzun soluklu, keyfi bol paylaşımlar dileğimle...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Ruşyena,

    Güzel temennilerin için teşekkür ederim, vallahi sizlerin keyifli
    blog sayfalarınızın ve cicili bicili işlerinizin de bu aleme katılmama
    vesile olduğunu söyleyebilirim. Zira uzun zamandır sizin site de
    dahil izleyip duruyordum. Ama şimdi rahat rahat yorum bırakabilirim:) Ben de sevgilerimi yolluyorum...

    YanıtlaSil

yorumlarınız ve desteğiniz için teşekkür ederim
yorumlarınıza elimden geldiğince en kısa zamanda cevap vereceğim