16 Mayıs 2012 Çarşamba

ELİŞLERİ İLE İLGİLİ RESİMLER

Neyse buna da şükür kendi kendime bu kadar yaptım diyemeyeceğim, zira Aslı'cığımın mailde yazıp tek tek adımları sonra da bak ne kadar kolaymış diye noktaladığı maile göre resim yüklemeye çalıştım. Ama ben hem ana sayfada hem de elişlerim bölümünde yayınlanmasını istiyordum. Kısmet, ancak Elişlerim sayfasında yayınladım artık kusura bakmayacaksınız, o kadar kusur kadı kızında da olur diyorum...:)

Birkaç resim yüklemiş bulunuyorum Elişlerim'in altına oradan bakacaksınız bu sefer arkadaşlar...

Tarihe takılmayın zira benim makina açılıp kapandığında pili şarj ederken dalıyorum ve tarihi güncellemiyorum bütün sebep bundandır...

Bu arada bu yapılanlar çok sevgili arkadaşım Ebru'nun biricik kızı İdil'e ait. İdil şimdi 1 yaşını geçti, ona da bu vesile ile ailesiyle birlikte uzun, sağlıklı, hayırlı bir ömür diliyorum tekrardan...

Şimdilik bu kadar, şu resim işini iyice bir öğreneyim ve kaydettiğim dosyaları bulayım, diğerlerini de yavaş yavaş yayınlarım...

Hadi kalın sağlıcakla...

2 yorum:

  1. Hoşgeldin aramıza..hayırlı olsun bloğu canım. Öyle böyle derken adım attın. Başta ben de senin gibiydim..hiç merak etme zamanla alışırsın.Kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  2. Nefise'ciğim, teşekkür ederim. Sen de hoşgeldin
    canım. Bugün ben bu yoruma
    cevap yazmıştım acep nereye gitmiş:)
    neyse bi daha yazarım arkadaşım. Valla eş dost işte bir şekilde
    sizin de yardımınızla oturtacağım herhalde. Sizin yardım
    -severliliğiniz
    ve sıcacık yorumlarınız beni çok mutlu ediyor.

    YanıtlaSil

yorumlarınız ve desteğiniz için teşekkür ederim
yorumlarınıza elimden geldiğince en kısa zamanda cevap vereceğim