14 Mayıs 2012 Pazartesi

BU BLOGDA NELER YAPSAM ACABA?


Yukarıda da bahsettiğim gibi çok acemiyim çookkk:) Bloğu çökertmediğim sürece sorun yok. Yavaş yavaş ögrenirim diye düşünüyorum amma velakin biraz vakit alacak. Daha resim koymayı da, link vermeyi de, blog eklemeyi de bilmiyorum. Birkaç tanesini işaretlediğim listeden Aslı'cığım koymuş ama birçoklarını vakitsizlikten ekleyememiş tabi. Mesela hergün hastası olduğum Banuca'mı bir türlü ekleyemedim:) Nefiseciğim keza üzgünüm valla sizi takip ediyorum ama yavaş yavaş çözeceğim bu işi birilerinin yardımıyla...

Neyse gelelim bu bloga koyacağım şeylere. Ben diyorum ki, zamanla fikirler de değişir elbette ama bu blogda şimdilik birkaç başlık olsun. Yediğim, içtiğim, gezdiğim, tozduğum  yerler olsun, (neden iki lafın arası yemek bilmiyorum, istem dışı dökülüyor ağzımdan) sizlere de fikir vermek, gözünüzü gönlünüzü açmak için ekleyeyim buraya diyorum. Yaptığım elişleri de olsun (artık ne çıkarsa bahtınıza) Atıştırmalık birşeylerin tarifleri de olsun denenmiş, bayıla bayıla yenmiş. Ama bir yemek sitesi gibi asla değil. Sadece yemek sitesi olan çok güzel siteler var yeterince. Okuduğum kitaplar hakkındaki nacizane tanıtım ve yorumlarım olsun. Eşden dosttan gelen neler varsa buraya konacak onlardan uygun olanlar da olsun. Her hafta için de beğendiğim bir söz, söz grubu vs. kenarda bir yerlerde olsun. Zamanla ekleriz, çıkarırız, duruma göre bakarız:) Her türlü öneriye de açığım bu arada.

Şimdilik bloğum hakkında bunları yazmış olayım..   

Not: Bu arada bir iki resim ekleyeyim dedim ama beceremedim valla. Kusura bakmayın Aslı'yı bekleyeceksiniz. Birkaç gün böyle geçecek, sadece yazıyla, sonrasında çok resim koyacağım çok söz size...

Banuca'm senin yorumuna birşeyler yazacağım ama becerebilirsem bir karıştırayım şuraları... Bu arada senin yorum yapmış olmana da çok sevindim, üstelik ilk yorumumun senden gelmiş olması da ayrı güzel, o kadar uzun zamandır seni takip ediyordum ki, inşallah o güzel ellerin bana uğur, beceri falan getirir:) ha ha ben de senin gibi 7/24 birşeyler üretirmişim... Neyse senin gibi kimse iki dakka da birşey üretemez herhalde...

Hepinize sevgiler, kalın sağlıcakla...


6 yorum:

  1. Canım arkadaşım, bu bloğu açmayı ne kadar hayal ettiğini benden fazla kimse bilemez herhalde. Artık başlangıçlar yapmanın zamanı geldi. Bu ilk adımın hayallerine uzanan yolda bir başlangıç olması dileğiyle, Şans her zaman yanında olsun. Yeni fikirler ve yeni heyecanlar da birlikte olmak dileğiyle

    YanıtlaSil
  2. Gülçin'ciğim,
    güzel temennilerin için sağol. Beni çok mutlu ettin. İyiki varsın,
    iyiki benim arkadaşımsın.
    Verdiğin destekler için
    teşekkür ederim. Yalnız bloğumun saatinde problem var,
    gece yarısı oldu hala gündüz 12 civarı çıkıyor:) Ay bu
    nerden düzeltiliyor yaaaa:)
    üstelik yorumlara cevap verirken çok zorlanıyorum yazıyı görüntüleyince
    almış başını gidiyor sağdan sağdan:) gözüküyor tek tek ayarlıyorum,ben diyorum tuhafım tuhaf...

    YanıtlaSil
  3. Yavaş yavaş hepsi olacak, panik yoook :)))

    YanıtlaSil
  4. Evet Banu'cuğum inşallah, panik benim ikinci adım gibi:) Sizler beni idare ettiğiniz sürece bence de sorun yok:)

    YanıtlaSil
  5. canım üzülme ogrenırsın ben kac kez actım kapattım beceremedım ama pes etmedım ıste en sonunda buradayım bırazcık sabır bırazcık merakla her şeyını ogrenırsın güzel seyler paylasacagını düşünüyorum ,sevgıler..

    YanıtlaSil
  6. Zeymuran'cığım teşekkür ederim. Her açtığımda burada
    yorum görmek ve üye olan arkadaşları görmek inan
    o kadar çok beni mutlu ediyor ki anlatamam. Hepiniz böyle
    miydiniz ilk açtığınızda bilmiyorum ama ben acaip
    mutlu ve heyecanlıyım.Hepinize desteğiniz için teşekkür ederim.
    Bugün gündüz üye olan
    arkadaşları göremeyince ay dedim iki günde bıktılar herhalde
    üyeliklerini mi iptal ettiler acaba dedim:)Sonra eve gelince
    yeni yorum ve üye arkadaşları görünce pek bi sevindirik oldum,
    utanmasam neden bıraktınız beni diyecektim:)oh be herkes yerli
    yerinde yaşasın:) Demek girdiğim
    pc ile ilgiliydi herhalde... sevgilerimi yolluyorum
    hepinize...

    YanıtlaSil

yorumlarınız ve desteğiniz için teşekkür ederim
yorumlarınıza elimden geldiğince en kısa zamanda cevap vereceğim